اجنه با ملائيكه چند تفاوت دارند :
( اطلاعات جادویی ) information magick
The web for information این وب برای آشنایی دوستان در جهت کسب اطلاعات متافیزیکی و جادویی می باشد. metaphysical and magical is familiar friends.

اول : به ان ها عقل و اختيار داده شده بود كه هم مي توانستند اطاعت كنند و هم معصيت نمايند ولذا احتياج به راهنمايي و هدايت بيشتري داشتند ( سوره الذريات آيه 56 )

دوم : خدا آن ها را زا آتش خلق كرده بود ، به همين جهت در شرارت و شيطنت بسيار قوي بودند ( س.ره اعراف آيه 12 ) بعكس ملائكه كه از نور خلق شده بودند .

خداي تعالي بشر ار بعد از جن خلق كرد ( سوره حجر ايه 27 ) . اجنه به انسان كاري ندارند و اذيتي به او نمي رسانند اگر شما آن ها را اذيت بكنيد آن ها را خدا اجازه نمي دهد كه به شما آزاري برساننند ( بحارالانوار جلد 60 صفحه 83 ) اجنه به دو قسم تقسيم مي شوند :

يك دسته آن ها شياطين نام دارند كه كارشان اذيت و انحراف دادن بشر از صراط مستقيم است و يك دسته ديگر آن ها اجنه هستند كه به هيچ وجه آزاري به بشر نمي رسانند و كاري به كار انسان ها ندارند . كتاب « قابوس كتاب مقدس » اسماء و صفات شيطان را اين چنين نقل كرده است : 1- سخن چين 2- هلاك كننده 3- فرشته جهنم 4- رئيس ديوها 5- معصيت كار 6- ابليس 7- قاتل 8- دروغ گو 9- پدر دروغ گويان 10- دشمن 11- مار 12- اژدها .

قرآن شيطان را به نام ابليس ( سوره حجر آيه 30 ) كه نام مستعاري است مكرر ياد كرده و او را از طايفه جن مي داند ( سوره كهف آيه 50 ) و معتقد است كه خداي تعالي جن ها را قبل از خلقت انسان از شعله هاي آتش آفريد ( سوره حجر آيه 27 )

بنابراين طبعاً آن ها مورد خطاب پروردگار و مكلف به وظايفي براي پيشرفت كمالات خود هستند ( سوره جن آيات 1 تا 17) ابليس يعني كسي كه باطل را به صورت حق بر اسنان ها جلوه مي دهد و يا مايوس از رحمت خداست و شيطان يعني كسي كه بدترين شرارت ها را مي كند .

اگر مكاشفات و خواب هاي صادق داريم در مقابلش خواب ها و مكاشفات شيطاني هم بيش از ان داريم و او جسم لطيفي است كه به هر صورتي مي تواند در آيد و بعضي مي توانند او راببينند ( بحارالانوار جلد 60 صفحه 237 حديث 81 ) .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 24 مرداد 1393برچسب:, :: 19:4 :: نويسنده : آتش

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان magick و آدرس alirezam921.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 94
بازدید هفته : 130
بازدید ماه : 128
بازدید کل : 81020
تعداد مطالب : 87
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1

1